Доставка обмін/повернення
Доставку оплачує покупець, т.к. це ваше бажання обміняти чи повернути. Відповідно до закону ви повинні доставити товар назад у магазин.
Стаття 8. П5. Доставка великогабаритних товарів та товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника
Тобто. під час відправлення великогабаритних товарів, за доставку за законом платимо ми.
Повернення грошей
Стаття 9. п3 При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем здійснюються виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів.
(тобто після отримання товару від вас, ми його перевіримо і повернемо гроші зручним для вас способом)
Також продавець, за законом, має право вимагати оплати накладних витрат пов'язаних із здійсненням продажу (транспортні витрати і т.д.), але не може перевищувати 10% від ціни товару.
Велике прохання для уникнення суперечок, проблем, конфліктів ознайомтеся з даним розділом.
Він ґрунтується на законі України і порушений бути не може.
Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обмінюватинепродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, за винятком дня покупки. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувавсяі якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та отримати гроші назад.
Перевірка товару поштою:
Переконливо просимо всіх наших покупців, які замовляють товари - перевіряйте своє замовлення безпосередньо на пошті, при отриманні. У випадку, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена чи товар перебуває в неробочому стані або він вам не підходить, з якихось причин, або зовні є ознаки того, що товар став непридатним через не якісне надання перевізником своїх послуг ― відмовляйтеся від нього прямо на пошті і письмово заявіть перевізнику причину такої відмови, складайте АКТ – це ваше право!
Перевізник відповідає за збереження вантажу та страхує його.
Покупцям, які не виконали цю умову, буде відмовлено в обміні товару або поверненні коштів через відсутність вини та непричетності магазину до пошкодження товару та порушення цілісності його упаковки.
Покупець, який здійснив замовлення поштою, зобов'язаний відмовитися від посилки або Скласти АКТ прямо в поштовому відділенні якщо виявить, що його посилка не повністю укомплектована відповідно до його замовлення.
Покупцям, які не виконали цю умову, буде відмовлено в доукомплектуванні їх замовлень, через неможливість встановлення факту отримання такими покупцями не повністю укомплектованих посилок.
Ви ставите підпис на документі, підтверджуючи, що вантаж прийшов належної якості, у повній комплектації, у належному вигляді, і жодних претензій, ні до нас, ні до кур'єрської служби ви не маєте. Пізніше доводити протилежне, маючи документ із підписом на руках – немає сенсу.
http://novaposhta.ua/poshkodgeniy_stan - інструкція нової пошти з перевірки вантажу!
Загальні:
Колір або відтінок виробу на фотографії може відрізнятися від реального. Характеристики і комплектація товару можуть зміняться виробником без повідомлення.
Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.